A weboldalon sütiket (cookie) és egyéb technológiákat is használunk a jobb böngészési élmény érdekében!

Legolcsóbb térkövünk

About us

Ügyfélszolgálat H-P 9:00 - 17:00 Szo-V Zárva - Telefonszámaink: +36 70 771 11 01, +36 70 531 70 58


Online és telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon hétfőtől – péntekig 9.00-17.00 ig érhető el, ezáltal akár 4-12 órán belül választ kap kérdésire, és elkészítjük árajánlatát.

Telefonos elérhetőségünk

Általános kérdéseit több módon is felteheti (lásd lentebb felsorolva). Kérjük, ügyfélszolgálati telefonszámunkat csak abban az esetben hívja, ha már van érvényes árajánlata, megrendelése, vagy időpontot szeretne egyeztetni bemutatótermi látogatásra, illetve raklapváltásra. Amennyiben már kapott tőlünk árajánlatot, annak pontosításával, megrendeléssel, szállítási idővel, kapcsolatban már közvetlen telefonos egyeztetésre van lehetőség!

Online ügyfélszolgálat

Online ügyfélszolgálat azt jelenti: bármilyen kérdése van azt e-mailben tudja feltenni. Ezzel az a célunk, hogy gyorsítsuk a kérdésekre adott válaszokat és az ajánlatkérések feldolgozását!

Milyen témákban nem érdemes kérdést feltenni?

Van –e raktárkészlet?

Amennyiben már van egy árajánlata, és az elnyerte a tetszését, csak és kizárólag ezt követően tudunk önnek szállítási határidőket adni. Tehát első lépés egy árajánlatkérés a termékről.

Mennyi a szállítási díj?

Erre a kérdésre nem tudunk azonnali választ adni! Minden egyes árajánlat esetén egyedi szállítási díjakat kalkulálunk. A szállítási díj függ a raklapok számától, a szállítási súlytól, a megtett kilométertől, a behajtási lehetőségektől (pl.: behajtási engedély övezet) , melyik telephelyről tudunk terméket mozgatni, sőt előfordulhat,hogy megversenyeztetjük fuvarszervezőkkel a szállítási díjat ez több napot is . tehát első lépés egy árajánlatkérés a termékről.

Mikorra tudjuk kiszállítani?

A kiszállítási határidő függ a raktárkészlettől és, hogy mikorra tudunk szabad autót szervezni. A kiszállításhoz tudnunk kell a szükséges mennyiséget, súlyokat, raklapszámokat, hogy tudjuk milyen teherbírású autóra kell a fuvart szerveznünk.

Meg tudja élőben nézni a terméket?

Igen meglehet tekinteni a termékeket élőben! Árajánlatkérő sorszámmal lehet időpontot foglalni, telefonos egyeztetés alapján (telefonos elérhetőségünk fel van tüntetve az Árajánlatban) Bemutatótermi egyeztetéshez. Időpont foglalás nélkül nem áll módunkba ügyfeleket fogadni!

Hogyan tudja feltenni általános kérdéseit

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei

Kérdésit a KAPCSOLAT menüpontra kattintva https://wisolmax.hu/kapcsolat, a kapcsolati táblázatot kitöltve online küldheti el nekünk, melyet 24 órán belül e-mailben küldünk meg az ön részére.

A termékre kattintva a részletes leírás felett, Kérdése van a termékkel kapcsolatban gombra kattintva , kérdést tud feltenni a termékkel kapcsolatban. Ebben az esetben mi látjuk melyik termékre tette fel a kérdését.

A weboldal legalján az Online chat gombra kattintva, azonnal látjuk üzenetét, kérdését.

Ügyfélszolgálati telefonszámaink:

+36 70 771 11 01

+36 70 531 70 58

Hogyan tudja feltenni árajánlattal kapcsolatos kérdéseit?

Árajánlatával, annak pontosításával, megrendeléssel, szállítási idővel, kapcsolatban érdeklődjön telefonos elérhetőségünkön vagy egy válasz e-mailben.

Hogyan tudja feltenni megrendeléssel kapcsolatos kérdéseit?

Konkrét megrendeléssel kapcsolatban érdeklődjön telefonos elérhetőségünkön vagy online ügyfélszolgálatunkon.


  • Bemutatóterem

    Árajánlatkérést követően van lehetőség bemutatótermi látogatásra.

  • Telefon

    Árajánlatkérést követően van lehetőség telefonos egyeztetésre.

  • E-mail

    info@wisolmax.hu